• Home
  • Economii
  • Clientii nu mai intra in banci, canalele alternative de tranzactionare sunt tot mai utilizate.
Clientii nu mai intra in banci, canalele alternative de tranzactionare sunt tot mai utilizate.
18 Martie 2013
BCR, cea mai mare banca din Romania, a inregistrat peste 1.300.000 operatiuni prin serviciul Contact Center, pe telefon sau email in cursul anului 2012.

Fata de anul 2011, numarul operatiunilor efectuate de clientii bancii prin Contact Center, telefon si email a crescut cu 25%, la 1.300.000 operatiuni. Pentru 2013 banca se asteapta la o crestere fata de 2012 avand in vedere ca in primele doua luni ale anului numarul solicitarilor a depasit valoarea inregistrata in primele doua luni din 2012.

De la introducerea noilor pachete de cont curent in oferta bancii, in cursul anului trecut, se inregistraza o crestere a numarului clientilor care solicita informatii despre facilitatile oferite de acestea.

Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv si asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Valoarea tranzactiilor prin acest serviciu a ajuns in 2012 la aproximativ 374 milioane euro, cu 20% mai mult fata de 2011.

Pe langa partea de tranzactionare si suport in tranzactionare la distantaserviciul de Contact Center ofera si consilierea si vanzarea la distanta. Clientii si potentialii clienti ai bancii pot solicita informatii despre toate produsele si serviciile din oferta BCR, pot achizitiona credite si carduri de credit si pot activa conventii de Plati facturi la ATM sau pot stabili programari la unitatile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de banca.

"Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte usoara intrucat se axeaza pe canalele directe oferite de BCR precum internet si phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat sa se deplaseze la banca pentru a face diverse operatiuni, ci poate efectua tranzactiile direct de acasa si din orice locatie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. In viitorul apropiat avem in vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar si introducerea unor noi canale de comunicare cu clientii nostri", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.

BCR ofera, in prezent, clientilor sai 3 variante de pachete de cont curent si anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care ofera acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR - pentru persoanele active, care platesc facturi, transfera bani si constituie depozite bancare, inclusiv prin internet si telefon si TotalCont BCR - care este un pachet dedicat clientilor pasionati de plata cu cardul si de utilizarea internet bankingului, oferind un numar nelimitat de tranzactii intra si interbancare cu comision zero.

Confruntata cu pierderi imense in 2012, BCR incearca sa isi restructureze operatiunile pentru a redeveni profitabila, iar una dintre masuri o reprezinta mutarea operatiunilor clientilor in afara agentiilor bancare, tendinta tot mai evidenta in piata bancara. In acest fel, banca are nevoie de mai putini angajati si agentii bancare pentru procesarea operatiunilor.


Ai nevoie de bani?

Compara peste 600 de credite imobiliare, ipotecare, nevoi personale

Valoare imprumut
Perioada creditului
Destinatia creditului

Alte stiri din categoria Economii