• Home
  • Economii
  • BCR a atras depozite bancare de peste 70 milioane lei prin telefon
BCR a atras depozite bancare de peste 70 milioane lei prin telefon
2 August 2012
Prin intermediul canalului alternativ de tranzactionare phone banking, BCR a reusit sa atraga in prima jumatate a anului 2012 peste 70 milioane lei in depozite bancare

Peste 80% din depozitele nou deschise sunt in moneda nationala, clientii preferand produsele cu dobanda fixa pe un termen scurt de 3 luni.

Avantajul acestui produs fata de varianta clasica de constituire depozite la termen in sucursalele BCR, il reprezinta dobanda mai mare cu 0.25%.

Printre clientii care isi deschid depozite prin telefon gasim toate categoriile de varsta si de ocupatie, de la studenti la pensionari. Serviciul Alo 24 Banking BCR este util si usor de folosit atat pentru persoanele pentru care timpul este o resursa importanta, dar si pentru persoanele care au nevoie de consiliere si sfaturi financiare in luarea deciziilor de economisire, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.

Valoarea medie a unui depozit bancar prin telefon este de 31.500 lei. Serviciul este oferit de banca gratuit clientilor sai, acesta fiind disponibil non stop.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romānia, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a bancilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil.


Ai nevoie de bani?

Compara peste 600 de credite imobiliare, ipotecare, nevoi personale

Valoare imprumut
Perioada creditului
Destinatia creditului

Alte stiri din categoria Economii