• Home
  • Economii
  • Aplicatiile mobile vor transforma sectorul financiar - bancar
Aplicatiile mobile vor transforma sectorul financiar - bancar
3 Martie 2014
Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, companiile din sectorul financiar, bancar si al asigurarilor comunica cu clientii prin intermediul aplicatiilor mobile mai des decat companiile din alte industrii, insa situatia se va schimba in cativa ani.

Aceasta estimare este confirmata de analiza strategica "The Future of Enterprise Communications from a Customer Perspective", realizata de Frost&Sullivan, care arata ca, in urmatorii doi ani, sectorul de productie va fi lider in utilizarea aplicatiilor mobile.

Aproximativ 60% dintre companiile private se declara in favoarea investitiilor in acest canal de comunicare, potrivit Interactive Intelligence.

"Smartphone-urile si tabletele se afla in fruntea listei de dispozitive pentru comunicare utilizate in prezent si este de asteptat ca rata de adoptie a tabletelor sa creasca semnificativ in urmatorii ani. Astfel, vom continua sa exploram aplicatiile pe care managerii centrelor de contact le pot utiliza pentru a obtine o mobilitate crescuta si pentru a asigura o imbunatatire a calitatii serviciilor", a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

In prezent, companiile care utilizeaza cel mai des aplicatiile mobile provin din sectorul financiar, bancar si al asigurarilor, urmate indeaproape de cele din industria de productie. Cu toate acestea, este de asteptat ca situatia sa se schimbe in viitorul apropiat, cand gradul de utilizare al aplicatiilor mobile va scadea cu 2% in industria bancara, in timp ce in sectorul de productie acesta va creste cu 13%, potrivit Frost&Sullivan.

In plus, strategia de implementare a mai multor canale va conduce la o crestere a ratei de adoptie a social media, creand o noua modalitate de a deservi clientii, prin utilizarea informatiilor de pe aceste canale pentru a-i direcționa pe clienti catre cel mai potrivit agent. Aceasta tendinta va continua sa predomine in retail, in timp ce gradul de utilizare al social media va creste cu 9% in sectorul de productie, iar in industria bancara va creste cu 3%.

Analiza strategica mai arata ca 58% dintre factorii de decizie din industria IT sunt de acord ca aplicatiile mobile sunt extrem de eficiente in cadrul companiei, iar 54% dintre acestia au incredere in eficienta social media.

Criteriile esentiale pentru implementarea cu succes a tehnologiilor mobile in centrele de contact sunt: analiza asteptarilor clientilor, reorganizarea operatiunilor companiei in vederea oferirii unei valori sporite pentru clienti, flexibilitatea solutiei selectate si integrarea completă a proceselor de comunicare si a sistemelor de back office.

Dupa implementarea unei tehnologii mobile, compania trebuie sa reactioneze rapid la schimbari. Aplicatiile trebuie sa fie actualizate in permanenta, pentru a putea gazdui noi produse sau oferte limitate, pentru a putea fi adaptate diverselor dispozitive, dar si schimbarilor din piata si tendintelor sociale. O companie care isi desfasoara activitatea in sucursale sau departamente distincte nu este capabila sa actioneze intr-un astfel de mediu. De aceea, o companie trebuie sa fie reorganizata des pentru a putea oferi clientilor un maxim de valoare ca premisa pentru o implementare de succes. Companiile care se concentreaza pe satisfactia clientilor sunt mult mai flexibile in operatiuni, ceea ce scade costurile de gestionare a tehnologiilor mobile.

Interactive Intelligence Group Inc. este un furnizor global de solutii pentru centre de contact, solutii integrate pentru comunicatii de business si software si servicii pentru automatizarea proceselor de business, dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor.


Ai nevoie de bani?

Compara peste 600 de credite imobiliare, ipotecare, nevoi personale

Valoare imprumut
Perioada creditului
Destinatia creditului

Alte stiri din categoria Economii