• Home
  • Credite
  • Clientii BCR pot solicita credite prin telefon
Clientii BCR pot solicita credite prin telefon
22 Mai 2012
Clientii bancii care doresc sa aplice pentru credite sau carduri de credit, dar nu au timp sa ajunga intr-o unitate bancara pot apela la serviciul Contact Center InfoBCR.

In urma apelului telefonic consilierii bancii analizeaza datele clientului si stabilesc suma la care se incadreaza, urmand ca actele necesare acordarii imprumutului sa fie trimise de client gratuit prin email sau curier.

Prin intermediul acestui serviciu se pot acorda credite de nevoi personale, carduri de credit sau produse de refinantare credite. Clientii ajung in unitatile bancare ale BCR doar pentru a intra in posesia banilor sau a cardului de credit, dupa aprobarea acestora si pentru semnarea contractului de credit.

BCR vine astfel in intimpinarea acelor clienti care sunt foarte ocupati si care sunt utilizatori ai serviciilor bancare alternative (ATM, POS, internet banking), care nu presupun prezenta fizica in agentiile bancare pentru efectuarea de tranzactii. Initiativa a fost demarata de catre BCR in urma cu un an, timp in care sau acordat credite in valoare de peste 3.5 milioane lei.

Pana la finalul lunii mai, banca ofera un bonus de 200 lei clientilor care acceseaza un credit nevoi personale, iar daca se aplica si pentru un card de credit, BCR ofera in plus inca 50 de lei.

Dobanda pentru un credit de nevoi personale in lei este fixa, intre 14.9% si 19.9% in functie de valoarea imprumutului si daca clientul isi vireaza salariul prin BCR.


Ai nevoie de bani?

Compara peste 600 de credite imobiliare, ipotecare, nevoi personale

Valoare imprumut
Perioada creditului
Destinatia creditului

Alte stiri din categoria Credite